A legdurvább páros: a focifenomén és a kebelcsoda együtt
Sokféle kampánystratégia létezik, és vezet sikerre, azonban az vitathatatlan, hogy elég kellően jó reklámarcokat választ egy cég, akkor nincs az az unalmas termék, ami ne lenne elég figyelemfelkeltő.
Ezeket láttad már?
A Replay farmermárkának olyan problémái nincsenek, hogy unalmasak lennének a termékei. Bejáratott márka, aminek persze meg kell küzdenie a versenytársakkal. Igaz, most úgy áll a dolog, hogy most olyan erős kampánnyal jöttek ki, hogy a többieknek alaposan kapaszkodniuk kell, ha labdába akarnak rúgni.
De tényleg, a Replay új kampányában ugyanis egyenesen egy focifenomén, méghozzá a milliárdos reklámértéknek számító Neymar szerepel. Akinek azonban a brazil zseni még nem lenne elég, az meresztgetheti a szemét, hiszen a focista párja a reklámban az ellenállhatatlan kebelcsoda, meztelenkedő modellsztár, Emily Ratajkowski lesz. Verhetetlen párosnak tűnnek!