A kép, ami levesz a lábadról!
Hogy miért Marc Jacobs az egyik legnagyobb szenzáció a divatszakmában. Hát amellett, hogy zseniális tervező, állandóan váratlan ötletei vannak.
Ezeket láttad már?
Micsoda fantasztikus húzás volt például, amikor a beinduló szépségvonalának első arca a 60 feletti legendás színésznő, Jessica Lange lett. Aztán sikerült úgy plakátlánnyá tennie a nagyon megosztó Miley Cyrust, hogy abból megintcsak a márkája jött ki jól. A következő szezonra készülő kampánya már akkor nagy dobás volt, amikor az első kép kijött, amelyen szintén egy legenda, rebellis stílusikon, Cher pózolt. Aztán bevállalta a Willow Smith-t, akinek még szinte ott van a tojáshéj a fenekén, de máris hideget-meleget kap. Hova lehet ezt fokozni?
Hát például oda, hogy ugyanebbe a kampányba szerepelteti a Red Hot Chili Peppers frontemberét, a híres csajmágnes Anthony Kiedis-t, aki ezúttal nem csak emberes bajuszával, és 52 évesen is kőkemény, kockás hasával menőzik, de ölében tartja 8 éves kisfiát, Everly Beart, akiről már most látszik, hogy a családi hagyományt folytatva igazi lányok szívét összetörő sármőr lesz egy szép napon. David Sims képe a Marc Jacobs kampányhoz egyszerűen zseniális, minket legalábbis levett a lábunkról a két rosszfiú. A zűrös, szívtipró rocksztárok nagyon kelendőek, hiszen Josh Homme után Anthony Kiedis már a második hasonló karakter a nagy márkák jövő őszi kampányában.
Az az apró geg meg már csupán csak a bennfenteseknek szól, hogy a kampányban szereplő Cher egykor még bébiszittere volt Kiedisnek, hogy aztán később még viszonyba is keveredjenek.