A Gucci-ház premierje óta elképesztően megugrott a kereslet a márka iránt
Sokan már nem hisznek a mozi erejében, pedig hogy még mindig megbabonázza az embereket és befolyásolja a gondolkodásukat, a vágyaikat, arra A Gucci-ház a tökéletes bizonyíték.
Ezeket láttad már?
A film premierje óta alig telt el néhány nap, de máris elképesztő növekedést regisztráltak a Gucci iránt az internetes áruházak. A WWD magazin számolt be róla, hogy alig egy nappal az olasz divatház történetének drámai időszakát bemutató film megjelenése után nem kevesebb 257 százalékkal nőtt a Gucci táskák iránti kereslet a Lovethesales.com divatra fókuszáló online hirdetési rendszer mérései szerint. A film hatására nem csupán a táskákat, de a Gucci egyéb termékeit; ruhákat, cipőket is a szokásosnál is nagyobb volumenben kerestek a felhasználók.
Jelen pillanatban a vezető tervező, Alessandro Michele zsenijének köszönhetően így is a világ egyik legismertebb és legnépszerűbb luxusmárkája a Gucci, de film hatására még egy szinttel sikerült emelni a divatház értékét.
Nagyon érdekes egyébként, hogy nem csupán a Guccinak jött jól a filmes hírverés, de azok a márkák is profitáltak (a keresések legalábbis ezt mutatják) a Lady Gaga főszereplésével készült filmből, amelyek valamilyen formában megjelennek, szóba kerülnek a filmben. Erre példa az Ermenegildo Zegna, ami szintén 245%-os növekedést ért el a keresésben.
A Gucci-ház tarol a mozikban, és mindenki kíváncsi rá, még akkor is, ha a kritika nem feltétlenül borult le Ridley Scott rendező munkája előtt, és a Guccit a kilencvenes években naggyá tévő tervező, Tom Ford bírálta a filmet, mert helyenként karikatúraszerűen mutatja be a márka életének, és a Gucci-családnak a meghatározó szereplőit.
A tervező ugyan dicsérte a színészek, első sorban Lady Gaga és Adam Driver alakítását, de összességében a Dinasztia című sorozathoz hasonlította a Gucci filmet, ami nem éppen a leghízelgőbb vélemény a márka emblematikus alakjától, aki mellesleg elismert filmrendező is.