A Fjällrävent választották Svédország legfenntarthatóbb márkájává

2021. március 18.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Fjällräven lett az iparág legfenntarthatóbb vállalata Svédországban a Sustainable Brand Index™, Európa legnagyobb fenntarthatósági felmérése alapján. A svéd fogyasztók már második éve választották 1 400 márka közül az outdooor céget a „ruházat és felszerelés” kategória legjobbjának.

A Fjällrävent választották Svédország legfenntarthatóbb márkájává
Fotó: Fjällräven

„Örömmel tölt el minket, hogy a Fjällrävent iparágának legfentarthatóbb márkájaként tartják számon Svédországban. Nagyszerű elismerése ez a folyamatos kemény munkának, amelyet fenntarthatósági törekvéseinkbe fektetünk. A fenntarthatóság számunkra egy alapelv, nem pedig külön projekt. Hisszük, hogy a tettek a legbeszédesebbek, és rendkívül jó érzés számunkra, hogy a fogyasztók elismerik törekvéseinket.” – mondta el Christiane Dolva Törnberg, a Fjällräven fenntarthatósági vezetője.

Fotó: Fjällräven

A Fjällräven termékek tervezésekor három fő szempontot tartanak szem előtt: a hosszú élettartamot, a funkcionalitást és a fenntarthatóságot. A svéd márka az újrahasznosított, organikus és megújuló alapanyagokat részesíti előnyben. 2021 tavaszán pedig a gyártó bemutatta legújabb kapszulakollekcióját, a Samlarent, amelynek előállításához csak és kizárólag a gyártás során hátramaradt szövetanyagokat használtak fel, így játékos színkombinációkat és teljesen egyedi termékek jöhettek létre.

Fotó: Fjällräven

2015 óta minden terméket fluorkarbon-mentes impregnálási eljárással kezelnek a Fjällrävennél, illetve minden G-1000 szövetből készült terméket újrahasznosított poliészter, valamint organikus pamut felhasználásával állítanak elő. Az állatvédelemre és a közösségi fenntarthatóságra a termékek tervezésének és előállítása során minden esetben kiemelt figyelmet fordítanak.

A népszerű svéd outdoor márka az átlátható és etikus tollpihe-előállítási folyamataival („Fjällräven Down Promise”) valamint átfogó, fenntartható és nyomon követhető gyapjúkészletével is vezető szerepet tölt be az iparágban. Mindemellett a Fjällräven a Sustainable Apparel Coalition és a UN Global Climate Action Initiative tagja.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

„Te nem vagy az én királyom” - Károly királyt porig alázták, nyíltan szembeszálltak az uralkodóval

„Te nem vagy az én királyom” - Károly királyt porig alázták, nyíltan szembeszálltak az uralkodóval

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Ismerd fel a mellrák tüneteit: 3 lépésben elvégezheted az önvizsgálatot (x)

Ismerd fel a mellrák tüneteit: 3 lépésben elvégezheted az önvizsgálatot (x)