A fenékriszálással tört be a divatvilágba Nicki Minaj
Úgy tűnik, a divatvilágban hirtelen megint kissé leértékelődött a modellek szerepe. Hogy ezt miből gondoljuk?
Ezeket láttad már?
Nos, számos jel mutat arra, hogy nagy múlttal rendelkező divatházak a sikeres hirdetés kulcsát abban találják meg, hogy nemzetközi celebeket szerződtetnek. Természetesen régen sem volt mindegy, hogy ki ül egy-egy bemutató első sorában, és milyen hírességek, milyen márkákat preferálnak. A reklámpiacon azonban első sorban modellek voltak a kollekciók első számú arcai. A popsztárok betörése természetesen nem újkeletű fejlemény, sőt valójában egyidős magával a divatkampánnyal. Madonna például 20 éve volt először a Versace arca, jövőre újra visszatér. De nem ő lesz az egyetlen.
A popkultúra ikonjai közül Julia Roberts például a Givenchynek adja az arcát, Rihanna pedig egyenesen kreatív igazgatója lesz a Puma márkának. Nicki Minaj, aki hogy úgy mondjuk, idén fenekestül forgatta fel a popbizniszt most a Roberto Cavalli 2015-ös tavasz-nyári arcaként vonult be a divat felső köreibe.
Francesco Carrozzini szerencsére egy nagyon klasszikus, látványos és szép fotósorozatot készített a rapperről. Mi nem igazán hittük volna, hogy a harsány, visszafogottnak, vagy éppen kifinomultnak nem éppen nevezezhetű stílusú Nicki Minaj egyszer ilyen szerepben bukkan fel, de tény, hogy kudarcot a képekkel legalábbis nem vallott.