`A divat üzlet, nem költészet`
Antoine Arnault neve a divat iránt érdeklődők sem ismerik feltétlenül.
Ezeket láttad már?
A profi pókerjátékos pedig a Louis Vuitton kommunikációs igazgatója, a Berlutinak pedig igazgatója is. Természetesen nem véletlenül keveredett ilyen pozíciókban, hiszen a papája kezében van a világon az egyik legnagyobb forglamat bonyolító luxusmárka-csoport. Az LVMH cégcsoport olyan márkák tulajdonosa, mint a Louis Vuitton, a Christian Dior, a Givenchy, a Kenzo, a Marc Jacobs, a DKNY, a Fendi és számos más divatmárka mellett például a Hennessy konyak, és a Moet pezsgő is. A 63 éves papa, Bernard Európa 4. leggazdagabb embere, és feltehetően neki van a legjobb érzéke a divatcégekhez vásárlásához, felfuttatásához.
A LVMH stratégiáját John Galliano botrányos kirúgása idején sokan kritizálták, azonban Antoine, aki nem mellesleg mostanában Natalia Vodianovának csapja a szelet, egy nyilatkozatában kifejtette, miért is történtek olyan furcsán a dolgok a neves brit dizájnerrel.
Antoine Bernard elmondta, hogy a divattervezőket nem tartja művészeknek, hiszen nem képeket festenek, vagy szobrot faragnak. Véleménye szerint a dizájnerek igenis egy üzleti vállalkozás részei, akiket irányítani, terelni kell, ezért aki túl önfejű, az üzletet veszélyezteti. Antoine ezt Galliano és apja viszonyából látta a legtisztábban, hiszen elmondása szerint a brit tervezővel egyszerűen nem lehetett beszélni, nem hallgatott senkire. Várható volt, hogy ez hamarosan összeütközéshez, esetleg botrányhoz vezet.
Úgy tűnik, tehát, hogy Bernard Arnault számára kapóra jött Galliano antiszemita hőbörgésre, és az első adandó alkalommal kidobta a balhés tervezőt. Antoine praktikus nyilatkozatával azonban bizonyosan nem szerzett sok rajongót a divattervezők körében.