A divat királynője tervezte az első női Air Jordant és ilyen sikkes lett
Évtizedek óta nincs nála nagyobb hatalom divatkérdésekben, Anna Wintour a Vogue magazin főszerkesztőjeként szinte élet-halál ura a divatszakmában.
Ezeket láttad már?
Ennek ellenére neki mindig sikerül megtartania a két, de inkább három lépés távolságot mindenkivel. Ugyan készült már róla dokumentumfilm, és felbukkan a legnagyobb eseményeken, de csak nagyon ritkán merészkedik a sötét napszemüvege mögül elő valami nagyon konkrét, és nem kifejezetten a Vogue-hoz köthető dolog kapcsán.
A legkirályabb első sor: Erzsébet királynő és Anna Wintour együtt a londoni divathéten
A legkirályabb első sor: Erzsébet királynő és Anna Wintour együtt a londoni divathéten
Most azonban teljesen új szerepben bukkan fel, igaz, azért a Vogue-nak ehhez is van némi köze. Az Air Jordan márka a Nike már saját útját járó brandjének még sosem volt kifejezetten nőknek készített változata. Nos, hála Anna Wintournak, immár megszületett az Air Jordan kifejezetten nőknek szánt szériája, amely magán viseli Anna Wintour és a Vogue magazin kézjegyét. A szupervicces reklámban a legendás főszerkesztőből kitör a kosárzseni, ugyanakkor bebizonyítja, hogy egy jól megtervezett kosaras cipő lehet elképesztően sikkes is: