A Dior saját újságot készített
A Dior hamarosan megjelenteti első saját, 110 oldalas magazinját, melyet Fabien Baron francia magazinszerkesztő, egyben az Interview magazin főszerkesztője tervezett.
Ezeket láttad már?
Fabien dolgozott már a Harper`s Bazaarnak, valamint az olasz és francia Vogue-nak - utóbbinál Carine Roitfeld mellett -, és 1990 óta vezeti saját cégét, a Baron & Baront. "Ez nem egy katalógus, ez annál sokkal frissebb és modernebb" - nyilatkozta Sidney Toledano, a divatház ügyvezető igazgatója - "kifejezi, hogyan látjuk magunkat mostanában, és tökéletesen átadja a cég jelenlegi hangulatát."
A magazin címlaplánya, Marion Cotillard, a ház 50-es évekbeli vintázs darabjait viseli a címlapon, melynek alján fehér betűk hirdetik a Dior mostani célját, egy új irány, egy újfajta út megtalálását.