A Cukovy márka lehet a következő sikertörténet a magyar divatban
A 2017-es év több szempontból jelent mérföldkövet a 4 éve alakult, immár nemzetközi szintre lépett CUKOVY számára. A kezdetekhez képest sok-sok változáson, fejlődésen ment keresztül a magyar divatmárka, és idén a párizsi AMF Showroommal való együttműködés eredményeképpen megnyílt előtte a külföldi vásárlói kör kiépítésének lehetősége, emellett egy új stratégiai partner is csatlakozott a nemzetközi és hazai szakemberekből álló csapathoz, egy ismert nagyvállalati vezető személyében.
Ezeket láttad már?
Papp István, aki korábban több mint 20 éven keresztül dolgozott nemzetközi informatikai és távközlési cégeknél (ebből közel 15 évet vezetőként) nemcsak magánbefektetőként, de szakmai partnerként is támogatja a márka munkáját. A nemzetközi piacépítési stratégia megvalósításában az általa alapított Thriveo nevű, magán kockázati tőke és menedzsment vállalat segíti a CUKOVY-t - elsősorban a befektetői tárgyalások előkészítésében, a nemzetközi értékesítési csatornák kiépítésében és a cég online jelenlétének megteremtésében is támogatja a márka fejlődését.
Nézd meg! A Cukovy új kollekcióját a Vissza a jövőbe ihlette
Az elmúlt években a CUKOVY türelmesen és megfontoltan építkezett Tálosi Lívia és György Péter vezetésével, akik egy vonzó jövőképet adtak a brand számára. A CUKOVY mára egy felismerhető, markáns karakterisztikával és egyedi stílusvilággal bíró high-end márkává nőtte ki magát Csukovics Brigitta tervezői látásmódjának is köszönhetően, aki a mindennapi praktikumot, a viselhetőségi szempontokat is szem előtt tartva hívja életre a brand sokoldalú kollekcióit.
A 2018-as év áttörést hozhat a cég életében: a szükséges további tőkebevonás után, a jelentős nemzetközi növekedés tükrében a CUKOVY lehet a magyar kreatívipar és divatszakma következő sikertörténete.