A cipőművész Budapestre érkezett - hamarosan nyílik az első Jimmy Choo üzlet
Manolo Blahnik, Christian Louboutin és Jimmy Choo a három nagy név, amennyiben csúcskategóriás cipőkről van szó. Évtizedek óta nők millióit veszik le a lábukról, és most Jimmy Choo csodás topánkái és luxuskiegészítői az Andrássy úton mutatkoznak be május elejétől.
Ezeket láttad már?
Jöjjön egy kis történelem, hogyan is kezdődött a hercegné topánka története.
Jimmy Choo a Maláj-félsziget északnyugati részén található Penangban született. Cipészcsaládban nőtt fel, így nem véletlen, hogy kézműves női cipőivel vált híressé. Choo apja az összes lábbelijét kézzel készítette, megtanította fiát a mesterség fortélyaira, aki 11 éves korában már elkészítette első alkotását, egy papucsot. Londonban tanult, majd az egyetem után két tervező cégnél dolgozott kilenc éven át, mielőtt saját vállalkozást alapított. Egyedi kivitelezésére és formatervezésére hamarosan felfigyeltek az 1988-as londoni divathéten. Miután bemutatta alkotásait, a Vogue egy nyolcoldalas anyagban mutatta be a csodás cipőket, melynek köszönhetően a megjelenés után sokkal népszerűbbé váltak a tervezések. Diana, a walesi hercegné pártfogása az 1990-es évek elején tovább növelte ismertségét és népszerűségét.
A tervező 1996-ban megalapította a Jimmy Choo céget unokahúgával Sandra Choi tervezővel, és a brit Vogue kiegészítő szerkesztőjével Tamara Mellonnal karöltve. A nőies vonalak, a divatos dizájn és a kivételes kézművesség kifinomult ügyfélkörrel párosult. A vörös szőnyeg ideális kifutópályának bizonyult a cipők, és a kézitáskák számára, mivel olyan színésznők, mint Halle Berry, Sandra Bullock, Cate Blanchett és Natalie Portman mind Jimmy Choo-t viseltek, és ez nagyban segítette a gyors terjeszkedést.
A hatalmas siker után a márka belevágott a nemzetközi megjelenésbe is, és már meg is érkeztünk Budapestre, egészen pontosan az Andrássy útra, ahol a legújabb luxuscipőboltot nyitják meg május elején.
Ma Jimmy Choo egy komplett luxus kiegészítő márkát ölel fel, ahol a női cipő továbbra is a termékkínálat középpontjában áll, a kézitáskák, a kis bőráruk, a sálak, a napszemüvegek, az övek, az illatanyagok és a férfi cipők mellett.
Ahogy minden kollekció, úgy az idei is egyrészt a kézművesség és a művészet ünnepe, másrészt pedig a szabadság, az öröm és pozitivitás jelképe. Glamour a köbön, ahogy az Art Deco elemei keverednek a nyarat idéző részletekkel.
Neked melyik a kedvenc darabod?