A Chanel új vezetőjének feladata forradalmi
Karl Lagerfeld halála óta a Chanel márka óriási változásokon megy keresztül, de ez természetesen is, hiszen a zseniális tervező harmincéves regnálása után természetes volt, hogy muszáj lesz változtatni.
Ezeket láttad már?
A divatház most újult erővel megteszi az első lépéseket, hogy színesebb és elfogadóbb vállalattá váljon. Munkalehetőséget kínálnak, egy olyan vezető pozíciót, amely korábban a People & Organization részleghez tartozott, és ami most önálló egységgé alakul Diversity & Inclusion néven, tehát az új vezető a sokszínűség és az elfogás vállalaton belüli megvalósulásán fog dolgozni.
30 ikonikus ruha, amit Karl Lagerfeld-nek köszönhetünk
30 ikonikus ruha, amit Karl Lagerfeld-nek köszönhetünk
Nem a Chanel az egyetlen, ahol külön pozíciót szánnak a területnek, amivel a divatmárkák az őket ért kritikákat szeretnék elkerülni a jövőben. Sokan emlékeznek talán, hogy nem is olyan régen a Dolce & Gabbana egyik, a távol-keleti kultúrát sértő reklámja miatt lett óriási felháborodás. A Prada pedig a tiltakozások hatására hívta vissza az egyik termékét, ami viszont a fekete közösségeket sértette.
Szerintünk szuper dolog, hogy a divatmárkák egyre tudatosabbak, és egyre inkább igyekeznek figyelni arra, hogy ne legyenek kirekesztőek, vagy sértőek.