A C&A ezentúl még nagyobb hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra

2020. szeptember 4.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A 2020-as őszi/téli szezon elindításával a C&A új fejezetet nyit meg márkaútja során, és egész Európában arra ösztönzi a vásárlókat, hogy megtapasztalják a modernitás és a fenntarthatóság új szintjét. A "Wear the Change" márkanévvel a divatmárka hangsúlyozza mindennapi elkötelezettségét és támogatását a társadalom egésze iránt, azáltal, hogy megismerje és felmérje az egyéni igényeket. Ez a meggyőződés vezéreli a márkát az üzlet minden területén. "Cégünk történetének új fejezete, hogy megváltoztassa a márkanévvel kapcsolatos vevői élményt, célunk a C&A márka korszerűsítése. Három fő szempontot szeretnénk megerősíteni: a fenntarthatóságot, a termékek verhetetlen ár-érték arányát és a társadalmi integrációt – ez utóbbi alatt azt értjük, hogy termékeink széles skálájával szeretnénk igazodni minden életkorhoz, nemhez és életformához. Ezek a szempontok olvadtak össze egy modern megjelenésben és életérzésben, amelyet a C&A minden csatornáján keresztül megmutat - különös tekintettel a digitális csatornákra "- mondja Dr. Maik Kleinschmidt, a C&A Europe marketing igazgatója.

A C&A ezentúl még nagyobb hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra
Fotó: c&a

A C&A védjegye lett a #wearthechange, a C&A fenntarthatóbb módon előállított ruházatainak gyűjtőneve. Mivel a termékeink 50% -a fenntarthatóbb anyagokból készül, már eddig is olyan figyelemre méltó eredményeket tudhattunk magunkénak, mint például 2017-ben a világ első Cradle to Cradle Certified arany minősítésű pólójának bevezetése, vagy az idei évi legújabb innovációnk, a világ legfenntarthatóbb farmer szövete. A C&A úttörője a divatipar fenntarthatósági területén. Ez az oka annak, hogy a Wear the Change már nem csak a C&A termékeinek címkén történő jelölése, hanem általános márkanév.

Fotó: c&a

Az új márka igénye a környezeti és társadalomi változásokra épül, amellyel nap mint nap szembesülünk. A C&A tovább fejleszti és korszerűsíti a márka megjelenését. A logó két ikonikus betűje elvesztette fésűkagyló keretét, és nagyobbnak tűnik, mint valaha. A márka új megjelenése összekapcsolja "look&feel" érzetet termékeink előnyeivel. A magabiztos logó összeolvad a tiszta és egyszerű képekkel – így válik társsá vásárlóink minden életszakaszában.

A C&A tökéletes választás az életét élvező pozitív emberek számára, akik hitelesek, modernek, változatosak, számos kapcsolatot alakítanak ki és értékeket közvetítenek - anélkül, hogy kompromisszumot kötnének a fenntarthatóság területén. Az új "look & feel" mellett a C&A a fenntarthatóságot, társadalmi integrációt, remek ár-érték arányt és modern vonzerőt ígér.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Az offline tervezés és naplózás tizenkét legnagyobb előnye - Változtasd meg az életedet a BuJóval!

glamour plusz ikon Az offline tervezés és naplózás tizenkét legnagyobb előnye - Változtasd meg az életedet a BuJóval!

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Stresszelsz és fáj a fejed az ünnepi hajrában? 3 tipp, amit érdemes megfogadnod (x)

Stresszelsz és fáj a fejed az ünnepi hajrában? 3 tipp, amit érdemes megfogadnod (x)

Ha nem tudod, mi a legjobb ajándék a párodnak, akkor nem csigázunk tovább! Nézd meg, mivel mehetsz biztosra! (x)

Ha nem tudod, mi a legjobb ajándék a párodnak, akkor nem csigázunk tovább! Nézd meg, mivel mehetsz biztosra! (x)

Ez az app megmutatja, melyik a tökéletes alapozó árnyalatod (x)

Ez az app megmutatja, melyik a tökéletes alapozó árnyalatod (x)

Tényleg elképesztő minőségű fotókat készít ez a telefon, és még karácsonyi ajándéknak is tökéletes! (x)

Tényleg elképesztő minőségű fotókat készít ez a telefon, és még karácsonyi ajándéknak is tökéletes! (x)