A Bottega Veneta minden közösségi platformról törölte magát
Ritka eset, hogy egy világmárkát nem találunk meg a közösségi oldalakon, de amikor egy luxusmárka a pandémia közepén törli le az összes közösségi oldalát, az még nagyobb port kavarhat.
Ezeket láttad már?
Múlt héten a márka rajongói arra lehettek figyelmesek, hogy a Bottega Veneta összes közösségi oldala eltűnt. A Daniel Lee irányítása alatt álló olasz márka sem Instagramon, sem Twitteren, sem Facebookon nem található már meg.
Furcsa, hiszen az elmúlt időszakban kétségkívül a digitális tér vette át a hatalmat a divat világában is. Minden márka online mutatta be legújabb kollekcióját, a lehető legyedibb módokon. Gondoljunk csak Jeremy Scott marionett-showjára a Moschino divatbemutatóján, vagy a Balenciaga-videójátékra. Ez a húzás elég bátor a Bottega Venetától, habár a tervező már többször hangot adott annak, hogy nem hisz a digitális divatban.
De vajon mi történhetett, hogy éppen most került sor a közösségi oldalak megszűntetésére? Vajon tényleg így akarták, vagy csak egy jó marketingfogás?
Korábban a Celine is hasonlóan járt el. Ugyan létezett a márka a közösségi oldalakon, mégis kevés poszt állt a rajongók rendelkezésére, ami valamivel kíváncsibbá tette az érdeklődőket a márka kínálatáról. De a Herméstől is láthattunk már hasonló stratégiát.
Nem tudjuk, hogy mi állhat a Bottega Veneta döntése mögött, de kíváncsiak vagyunk, hogy meddig fog tartani és mennyire válik be a stratégia, ha annak nevezhető.