A balhés rocksztár a vagány párok kedvenc márkájának tervez
Új sorozatunkban olyan márkákat fogunk bemutatni nektek, melyek külföldön rendkívül sikeresek, hazánkban viszont nem kaphatók. Vagy mégis?
Ezeket láttad már?
A szemfülesebbek már régóta interneten rendelik meg szeretett márkáikat, mi pedig elsőként az újabban Kate Moss exével, Pete Dohertyvel reklámozott The Kooples márkáról rántjuk le a leplet.
Szinte hihetetlen, de a manapság igencsak menő divatcéget mindössze négy éve alapították. A The Kooples hihetetlen sikertörténetében tehát nem a nagy szakmai múlt és tapasztalat, hanem a fiatalos lendület játszotta a főszerepet. Kicsit meglepő az is, hogy a laza, elegáns, kicsit rockos, de az angol divat hagyományaiból kiinduló, és azt XXI. századi köntösbe csomagoló márka valójában francia fiatalok fejéből pattant ki.
A sportos, és a hagyományos utcai viselet is megtalálható a The Kooples kínálatában. Sőt, immár az angol zenei élet fenegyerekének Pete Dohertynek a kreációi is. A kollekció fő jegyei az énekes laza rock n roll stílusát tükrözik: a ballonkabátok, kalapok, mellények és a rá jellemző, elmaradhatatlan nadrágtartók, a darabok ára 150 és 300 euró között mozog.
A The Kooples fiatal márka, mégis figyelemreméltó kínálatot biztosít vásárlói számára. Mind a női és férfi részlegen a fürdőruháktól kezdve a cipőkön át a zakókig minden elérhető, más-más színben és fazonban.
A ruhák sikeréhez persze kellett egy nagyon szimpatikus kampány is, amely elég figyelemfelkeltő, és elég szerethető volt ahhoz, hogy a fiatalok érdeklődni kezdjenek a márka iránt. A The Kooples ötlete nagyon egyszerű volt, fiatal párokat fotóztak le a kampány számára (természetesen a tetőtől-talpig The Kooples ruhákban), majd mindössze a nevüket írták a képek alá, illetve, hogy mióta járnak együtt.
A márka mostanában aktívan terjeszkedik, és bár Magyarországon még egy darabig biztosan várnunk kell rá, de szerencsére internet akár mi is hozzájuthatunk egy-egy tuti darabhoz! Szemezgess a márka honlapján.