A 44 éves topmodell csúcsformában - Helena Christensen a Triumph kampányarca
Ott voltunk a Triumph Essence bemutatóján Londonban és teljesen elvarázsolt bennünket az exkluzív kollekció.
Ezeket láttad már?
Ha tavasszal a fehérnemű-garnitúráidat is fel akarod frissíteni, érdemes felpróbálnod egy-két darabjukat. Mindenféle alakra és formára kínálnak fehérneműket és mindegyik darab olyan, amiben rögtön istennőnek érzed majd magad.
A nagy topmodell generáció egyik oszlopos tagja, Helena Christensen nemcsak a reklámarca a kollekciónak, hanem immár második szezonja fehétneműket is tervez a cégnek. Persze nem kezdőként állt neki, hiszen amellett, hogy az elmúlt tizenöt évben már fotósként is igen jó nevet szerzett magának (Utolsó munkája a Swarovski nemzetközi kampánya), volt idő, amikor még ruhacéget is alapított.
A világ egyik legsikkesebb boltja, a londoni Selfridges áruház adott otthont a Triumph Essence nemzetközi bemutatójának. Persze Helena is eljött, és pózolt a kameráknak. A kollekció mesés, telis-teli apró, finom részletekkel, csupa csábító csipke, különleges applikációk. "Szerintem nagyon fontos, hogy egy női fehérneműket kínáló cégnél nők mondják meg, hogy mit viselnek szívesen. A lényeg az, hogy jól érezd magad bennük és önbizalmat adjanak. Ezekben a kifinomult darabokban biztosan csodásan érzik majd magukat a nők!"- fogalmazta meg a dán nemzetiségű, félig perui származású topmodell, aki mindenkit lenyűgözött azzal, hogy 44 éves kora ellenére úgy néz ki, mintha épp a harmincat töltötte volna be.
Már az Oxford Streeten elkezdődik a csoda, a gyönyörű és hatalmas kirakatokkal. A nagy múlttal rendelkező fehérneműcég ugyanis egy mesebeli "csipkeerdőbe" invitálja a vásárlókat. Az egyik kirakatuk ablakán az alsó sarokban, okostelefonnal leolvasható kóddal rögtön letöltődött a telefonunkra a kampányfilm. Nézd meg a hívogató, titokzatos videót!
A technológiai szenzációknak azonban itt még nem volt vége, hiszen a harmadik emeleten várt ránk egy hatalmas Triumph üzlet, ahol virtuálisan fel lehet próbálni a fehérneműket. Hogyan? A Fantasy Mirror névre keresztelt csoda elé kell állni, ki kell választani a nekünk tetsző fazont az érintőképernyő segítségével és egy pillanat alatt láthatjuk a saját sziluettünket és rajta a fehérneműt. Ebbe beleszerettünk, hiszen így kevesebb darabot kell valójában felpróbálni, sőt, van aki már így is el tudja dönteni, mi az, ami jól áll neki.
Helena egyébként már a rengeteg fotós kamerájának kereszttüzében is nagyon kedves volt, de még hátra volt az esti randink. A Soho Barban vacsoráztunk együtt nagyon szűk körben, és itt alkalmunk volt hosszabban szót váltani. Elárulta, hogy a szuper, madármintás pólóját 15 dollárért rendelte az Asosról, hogy a kisfia imádja a hüllőket ,és kettő is van neki (ezt az Iphone-ján lévő képekkel illusztrálta is), no és sokat beszélt önmagáról, és a kollekcióról is. Az ügynökétől, Gavin Mayall-tól pedig megtudtuk, hogy nem szereti az internetet, és hogy szinte az összes, róla található információ, beleértve a wikipedia bejegyzést, hamis. Igyekeznek meggyőzni a topmodellt, hogy legyen egy saját website-ja, több-kevesebb sikerrel, hiszen eddig még nem adta be a derekát. A többi titkot és a nektek írt üzenetét majd a GLAMOUR magazinban olvashatjátok.
Kattintsatok a képre, és nézzétek meg a különleges kollekció prezentációjának képeit.