70 év után az Instagram miatt vált logót a luxusmárka
Úgy tűnik, hogy miközben újra dúl a divatban a logómánia, a márkák egy része meg azon kapta magát, hogy új jelzésre van szüksége ahhoz, hogy megfeleljen a modern idők kihívásainak.
Ezeket láttad már?
Miközben a cégek egyre az új idők, új szavára hivatkoznak, nekünk mégis olyan érzésünk van, mintha az időben visszafelé haladnának ezek a megújítások. A 73 éve alapított Balmain márkának nagyjából az első pillanattól nem változott a logója, most azonban Olivier Rousteing elérkezettnek látta az időt, hogy újragondolják a márka vizuális megjelenését.
Menekülttáborban született, most a kifutók sztárja ez lány!
Menekülttáborban született, most a kifutók sztárja ez lány!
A kreatív igazgató elmondta, hogy hagyománytisztelő emberként nehezen szánta rá magát, hogy változtassanak, de végül belátta, hogy felismerhetőbb, letisztultabb logóra van szükség. Mondjuk, a Balmain cégére eddig sem volt agyonbonyolítva:
Rousteing kifejtette, hogy az új logó, amiből kiolvasható a P és a B betű is modern módon reflektál a márka gyökereire, hiszen az alapító Pierre Balmain nevének kezdőbetűjét rejti piktogram. A márka betűi közben teljesen jellegtelenné egyszerűsödtek. A tervező hatalmas magyarázatot körített a váltás köré, de a reklámszakértők szerint mindössze arról volt szó, hogy az Instagramon a monogramos logó sokkal-sokkal jobban észrevehető és feltűnőbb a profilképnél. Hát, ezek már tényleg merőben új szempontok, régen nem kellett egy csöppnyi körbe beleálmodni egy egész márkafilozófiát.