2016-ban a fiúk női ruhában járnak?
Mindig is voltak átfedések a női és a férfi divatban, főleg az elmúlt pár évtizedben. Ha valahol, akkor ezen a téren mindenki kiélheti a kreativitását, aminek csak a saját képzelőereje szabhat határt, de legfőképpen a benne rejlő valódi szexuális identitását mutathatja meg burkoltan vagy akár egyértelműen. Persze ehhez rengeteg bátorság is kell, azonban minden előítéletességével együtt a mai napig a divat az önkifejezés legszabadabb módja.
Ezeket láttad már?
2015-ben Jaden Smith mindenféle kijelentéseket tett, egy fiatalabb Kanye West szólt belőle olykor – már ha értitek, mire gondolunk -, máskor azonban egész nagy dolgokat mondott, ambíciós, de nagy dolgokat. Ilyen volt az a megjegyzése, hogy jobbá akarja tenni a divatot: "minden egy generáció felépítéséről és felöltöztetéséről, illetve egy generáció segítéséről szól".
Will Smith 17 éves fia úgy tűnik, nem csupán vagánykodott, hanem azonnal a tettek mezejére is lépett. Nicolas Ghesquiére le is leplezte a Louis Vuitton 2016-os tavasz-nyári női kampányának arcaként. Bizony, jól olvastad, a női kampánynak.
Természetesen nem újdonság, hogy fiú szerepel egy nőket célzó reklámban, és ez ugyanúgy működik visszafele is, az viszont annál inkább meglepő, ha az a bizonyos fiú a női kollekció darabjait viseli. Ez történik Jaden Smith-szel az LV új hirdetéseiben.
Miért is ne lehetne? 2016 már az új feminizmus éve, azé, amikor a férfiak állnak ki a leghangosabban a női egyenlőség mellett (HeForShe, valaki?). Legalábbis egyes fejlettebb gondolkodású államokban.