2013 az olasz divat éve volt!
Már csak pár nap maradt hátra az évből, és természetesen megszületnek a különböző toplisták, amelyek értékelik 2013-at.
Ezeket láttad már?
Mondanunk sem kell, hogy a divatvilág is megvonta az idei év mérlegét, tudjuk már, hogy az interneten az olasz divatházak egyeduralkodónak számítanak, Amerikában legalábbis biztosan.
A Google 2013-es statisztikáiból kiderül, hogy az internetezők a Versace divatmárkára kerestek rá a legtöbbet. Az olasz divatház igazán jó évet tudhat maga mögött, hiszen hála Donatella Versace és Lady Gaga barátságának, igencsak sokszor kerültek az érdeklődés középpontjába.
A második helyen az amerikai nők egyik legkedvesebb márkája a Micheal Kors áll a keresések rangsorába, de mint megtudtuk, valójában Roberto Cavalli dicsősége ez is. A Diesel Black Gold talán némi meglepetésre harmadik a Google keresési összesítőjén, a negyedik azonban újra egy patinás olasz márka, a Gucci áll. Az első ötbe még a szupercuki Kate Spade került be.
Az olasz divat erősségét mutatja, hogy az ékszermárkák esetében is itáliai győztese van 2013-nak, ugyanis a legtöbben a Gucci ékszereire kerestek rá idén.