2010 tavasz-nyári divatkampányok II.
Már megszokhattuk, hogy a divatiparban idényről-idényre új arcok tűnnek fel és a divatházak kampányaikhoz is elcsábítják a modelleket. Összeállításunk második részében néhány nagy márka mellett kisebb cégek kampányait is bemutatjuk, amelyek között találunk néhány igen érdekes és szép megoldást is. Persze a nagyok általában ragaszkodnak régóta kialakult imázsukhoz, így a Diornál, vagy éppen a Giorgio Armaninál is a reklám hangulata szokványos, csak a modellek újak. A legfurcsább kampányfotókat is talán ez a második kör tartalmazza: http://www.glamouronline.hu/divathirek/mar-megint-itt-van-a-szerelem-690.html , így az összegyűrt újságlapot imitáló kép végül is nem váratlan húzás Kawakubo cégétől. A Balenciaga kampánya azonban kétségkívül nagyon meglepő, az viszont talán kevéssé az, hogy http://www.glamouronline.hu/divathirek/twitter-divatanyag-a-vogue-ban-2270.html . Marc Jacobs újra Jürgen Tellerrel dolgozott együtt, párosuk természetesen most sem egy hagyományos kampányt eredményezett. A nagy divatházak általában már ismert, befutott modellekkel szeretnek dolgozni, de összeállításunk két igazán patinás cége is egyaránt egy-egy, még éppen csak 18 éves reménységet választott. Azt már korábban megírtuk, hogy http://www.glamouronline.hu/divathirek/tavasszal-regi-es-uj-arcok-a-divathazaknal-2137.html , a Giorgio Armaninál pedig egy kevéssé ismert holland modellt, Nimue Smitre esett a választás. A bájos Niume bár szerepelt már a Pradánál és volt a Topshop egyik arca is korábban ez az első igazán jelentős kampánya, de ahogy elnézzük, nem ez lesz az utolsó. íme a képek:
Ezeket láttad már?