10 év után: Madonna a Versace arca
Az 56 éves popsztár az utóbbi napokban újra elfoglalt minden felüleletet a fiatal vetélytársnők elől.
Ezeket láttad már?
Madonna az Interview magazinban nem akármilyen fotósorozattal tette le már sokadszorra a névjegyét. Ez csak a kezdet volt, és minden bizonnyal nem is véletlen, hiszen a Mert Alas és Marcus Piggot fotóspárossal készített egy másik, még fontosabb anyagot is.
Az internetes divatoldalak szinte felrobbantak a hírre, hogy 10 év után a popkirálynő visszatért a Versace márkához, és újra az olasz luxus divatház kampánylánya lesz.
Igaz, akik számontartják pályafutásának divatvonatkozásait, azok tudják, hogy a 2015-ös tavasz-nyári hirdetéseken borítékolhatóan neki kellett szerepelni, hiszen 10, sőt már 20 évvel ezelőtt is ő volt a Versace arca. Az idő múlik, de ha egymás mellé tesszük a reklámokat, akkor bizony alig-alig látszik, hogy ilyen tekintélyes közös múltja van a Versace és Madonna együttműködésének.