1 nap, 1 millió dollár - Ezért megállíthatatlan a Kardashian család
Mindenki azt kérdezgeti, hogy de ugyan már, mitől ilyen nagy szám ez a Kardashian-Jenner família, mit tudnak ők, amit mások nem?
Ezeket láttad már?
A közösségi média egyeduralkodó családja nem biztos, hogy a legszimpatikusabb, lehet, hogy felszínesek, lehet, hogy túlságosan tolakodóak, de még ha a legkisebb szimpátiával sem viseltetünk az irányukba, akkor is el kell ismernünk, hogy valamit nagyon tudnak. Hogy mégiscsak értik az idők szavát. Itt van egy újabb példa: Khloé Kardashian összeállt az angol divattervezővel, Emma Grede-val, létrehozták a Good American farmermárkát.
Mivel dobbanthat manapság egy induló farmerbrand? Nyilván valami olyasmivel, ami elég aktuális és viszonylag úttörő üzenet. Nos, Khloé Kardashian és társa azt találta ki, hogy ők lesznek a világ első body-positive farmermárkája. Mit jelent ez? Hát őszintén fogalmunk sincs, de nagyon jól hangzik! A pozitív testkép fontos üzenet, de hogy egy márka ezt miképpen tudja ruhadarabokban realizálni, az már egy érdekesebb kérdés. Mindenesetre az ígéret szerint a Good American minden alakú nőnek talál majd megoldást a farmergondjaira. Khloé már hónapok óta ágyaz meg a márkának a saját közösségi felületein.
Az első kampány arcai Khloé Kardashian rajongói:
Ezen keresztül választották ki az első kampány modelljeit is. Hogy aztán a debütálás napján a saját webshopjukon és a Nordstrom felületén keresztül 1 millió dollár értékben értékesítsenek a farmerjeikből. Az egyik 170 dolláros nadrágjuk például azonnal elfogyott. Egy valójában éppen csak debütáló márkával egyetlen nap alatt 1 millió dollárt, na ezt csinálja utána bárki!
Jó farmert mindenkinek Khloétól: