Victoria Beckham pikáns posztja kiverte a biztosítékot a rajongóknál
Lassan harminc éve vannak együtt, de Victoria Beckham ugyanúgy odavan a férjéért, mint 1997-ben. Ezt pedig nem rest a nyilvánosság elé tárni - lássuk, mit szóltak a rajongók.
Ezeket láttad már?
Victoria Beckham leginkább arra használja közösségi média oldalait, hogy vállalkozásairól számoljon be, de időről-időre családjáról is posztol képeket, amiknek a rajongók felettébb örülnek. Ez most is így volt, és ismét férje, David Beckham tűnt fel mellette a fotókon. Úgy tűnik, hogy Victoria Beckham nosztalgiázós kedvében volt szombaton, mert egy sor régi fotót töltött fel Instagramjára, amin férjével pózolnak Olaszországban szerelmük hajnalán, 1997-ben.
Az akkor 23 éves Posh Spice és a 24 éves sztárfocista egy yachton látható Portofino partjainál, a legnagyobb szerelemben, ahogy arról a ma már divattervezőként sikeres Victoria sorai is tanúskodnak:
1997-ben Portofino egy nagyon-nagyon romantikus utazás volt. Emlékszem, mennyire izgatott voltam, hogy először lehetek ott Daviddel. Az az intenzitás, ahogy mi ketten együtt voltunk abban a 48 órában, tényleg elképesztő volt
Bár több részletet nem közölt arról a bizonyos útról, pikáns megjegyzése egyes rajongóit kényelmetlenül érintette, mások viszont teljesen odavoltak az őszinte megnyilvánulásért. „Kényelmetlen… vagy féltékeny?” - írta válaszul az egyik bíráló kommentre egy hozzászóló. „Imádom, ahogy szeretik egymást”, „Odavagyok a szerelmükért, mintha még mindig egymás megszállottjai lennének” - ilyen és ehhez hasonló támogató hozzászólások is érkeztek, amelyek közül a Page Six válogatott.
Beckhamné összeköti a bizniszt és a szerelmet
Victoria Beckham gyakran áradozik férjéről Instagramon és interjúkban is, azonban ez a poszt most mást is szolgált, mint szimpla nosztalgiázás. Ugyanis az apropót az adta, hogy a Victoria Beckham Beauty márka előrukkolt egy új parfümmel, amely a Portofino '97 Eau de Parfum nevet viseli. A honlap szerint az illat a pár egykor „bimbózó románcát" igyekszik megragadni az utazásukról, amely tele volt „adrenalinnal", „flörtöléssel" és „rajongással". Vagyis ügyes marketinghúzásnak is betudható a poszt, aminek hatására nem lenne meglepő, ha tömegek akarnának megkaparintani egy-egy üveget az új parfümből.