Ez most komoly? Játszmába kezdett a palota Meghan Markle bejelentése után
Mindenkit meglepett, mikor Meghan Markle márciusban létrehozta az új márkáját. Az ex hercegné egyelőre csak egyetlen egy terméket mutatott meg a tervezett kínálatból, egy eperlekvárt. Nos, Meghan prémium termékének úgy tűnik, máris kihívója akadt: a Buckingham-palota is eperlekvárt reklámozott az Insta-oldalán.
Ezeket láttad már?
Meghan Markle a legnagyobb csendben indította el új, American Riviera Orchard nevű márkáját az Instagramon. Az oldal rövid leírásában elegánsan csak annyi szerepel, hogy a fiókot a sussexi hercegné kezeli és 2024-ben alapította, továbbá egy linket is tartalmaz, ami a projekt weboldalára vezet, ahol bárki csatlakozhat egy titokzatos várólistához.
Meghan márciusban egyszerre kilenc fotót is megosztott az oldalán, melyek közösen egy nagy képet alkotnak, amin új projektje neve, és a „Montecito” felirat látható. Ez utóbbi valószínűleg a projekt bázisára utal, ugyanis Meghan jelenleg ebben a kaliforniai városban él férjével, Harry herceggel, valamint tündéri gyermekeivel, Archie-val és Lilibettel.
Meghan Markle egyelőre nem árulta el, hogy pontosan milyen termékeket dob majd piacra, eddig mindössze egyetlen egy terméket mutatott meg a nagyközönségnek: egy eperlekvárt, amit a közeli ismerőseinek küldött el ajándékba.
És most jön a nem várt csavar a történetben: néhány nappal ezután a Buckingham Palace Shop Instagram-oldalán is felbukkant egy saját márkás eperdzsem. A rajongók szerint pedig egyáltalán nem véletlen az időzítés. Az egyik kommentelő a következő kérdést tette fel a poszt alatt: „Várjunk csak! A palota finoman trollkodik Ms. Montecito-val!?”
A Page Six egyébként úgy tudja, Meghan már egy éve dolgozik a projekten, ami nagyon közel áll a szívéhez. A lap információi szerint az ex hercegné az ehető finomságok mellett italokat, evőeszközöket, asztalterítőket, szakácskönyveket, valamint sminkeket és szépségápolási termékeket is árulni szeretne.