A Kate Spade rajongók örülhetnek, a tervező halála után nem szűnt meg a márka
Tavaly teljesen váratlanul elveszítettük az egyik legnépszerűbb és legvidámabb márka alapítóját. Az utóbbi években ugyan kicsit hátrébb lépett a sikeres amerikai márka vezetéséről, semmilyen jel nem utalt arra, hogy depresszióban, szorongásban szenvedett volna. Miután 2005-ben megszületett a lánya, minden idejét neki szentelte és csupán 2016-ban tért vissza a tervezéshez, amikor új luxusmárkát alapított Frances Valentine néven.
Ezeket láttad már?
Valamit tennünk kell! Ijesztő mértékben nő az öngyilkosságot elkövető nők száma!
Valamit tennünk kell! Ijesztő mértékben nő az öngyilkosságot elkövető nők száma!
Tavaly júniusban a házvezetőnő találta meg manhattani otthonában, felakasztotta magát, és egy levelet hagyott hátra lányának. Másnap jelentette be férje, hogy a tervező depresszióban szenvedett, és három héttel később édesapja is elhunyt.
Nos, ilyen nehéz körülmények között nyilván rendkívül nehéz helyzetbe került a Kate Spade New York márka, nem lehetett tudni milyen irányt vesz a tervezés, hogyan fogadják majd a vásárlók mindazt, ami ezután következik. Ehhez képest a New York-i divatház új kollekciójának kampánya meg is érkezett és az üzenet egyértelmű: a Kate Spade lendületesebb, mint valaha és színesebb, pozitívabb, fiatalosabb energiát közvetít, mint eddig bármikor.
Mire egyet pislantottunk, Madonna lánya meghódította a divatvilágot
Mire egyet pislantottunk, Madonna lánya meghódította a divatvilágot
Az új kampányhoz nem is mást kértek fel, mint a Stranger Things második évadjának sztárját, Sadie Sinket, aki nyilván ennek az új generációnak és érának az egyik hírnöke. A pszichedelikus, színes hátterek előtt fotózott képeken feltűnik továbbá az Ozark fiatal színésznője, Julia Garner és Kiki Layne is, akik mind a márka üde, mintás darabjait viselik. A kampányarcok kiválasztása, a kampány és a kollekció fiatalos hangulata nyíltan tükrözi: az új célcsoport a fiatal generáció.
A friss hangulatú fotókat Tim Walker készítette, aki korábban már Kate Spade-del is dolgozott, így igazán megtisztelő lehetett számára, hogy ismét visszatérhetett ugyanahhoz a márkához. Az új kollekció és a hozzá készült kampány pedig az új kreatív igazgató, Nicola Glass első bemutatkozása, amivel egy új irány veszi kezdetét a divatháznál.