A Kate Spade rajongók örülhetnek, a tervező halála után nem szűnt meg a márka

2019. január 23.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Tavaly teljesen váratlanul elveszítettük az egyik legnépszerűbb és legvidámabb márka alapítóját. Az utóbbi években ugyan kicsit hátrébb lépett a sikeres amerikai márka vezetéséről, semmilyen jel nem utalt arra, hogy depresszióban, szorongásban szenvedett volna. Miután 2005-ben megszületett a lánya, minden idejét neki szentelte és csupán 2016-ban tért vissza a tervezéshez, amikor új luxusmárkát alapított Frances Valentine néven.

Kate Spade
Fotó: Tim Walker

Valamit tennünk kell! Ijesztő mértékben nő az öngyilkosságot elkövető nők száma!

Valamit tennünk kell! Ijesztő mértékben nő az öngyilkosságot elkövető nők száma!

Tavaly júniusban a házvezetőnő találta meg manhattani otthonában, felakasztotta magát, és egy levelet hagyott hátra lányának. Másnap jelentette be férje, hogy a tervező depresszióban szenvedett, és három héttel később édesapja is elhunyt.

Döbbenet és gyász: Öngyilkos lett a sztártervező

Döbbenet és gyász: Öngyilkos lett a sztártervező

Nos, ilyen nehéz körülmények között nyilván rendkívül nehéz helyzetbe került a Kate Spade New York márka, nem lehetett tudni milyen irányt vesz a tervezés, hogyan fogadják majd a vásárlók mindazt, ami ezután következik. Ehhez képest a New York-i divatház új kollekciójának kampánya meg is érkezett és az üzenet egyértelmű: a Kate Spade lendületesebb, mint valaha és színesebb, pozitívabb, fiatalosabb energiát közvetít, mint eddig bármikor.

Mire egyet pislantottunk, Madonna lánya meghódította a divatvilágot

Mire egyet pislantottunk, Madonna lánya meghódította a divatvilágot

Kate Spade
Fotó: Tim Walker

Az új kampányhoz nem is mást kértek fel, mint a Stranger Things második évadjának sztárját, Sadie Sinket, aki nyilván ennek az új generációnak és érának az egyik hírnöke. A pszichedelikus, színes hátterek előtt fotózott képeken feltűnik továbbá az Ozark fiatal színésznője, Julia Garner és Kiki Layne is, akik mind a márka üde, mintás darabjait viselik. A kampányarcok kiválasztása, a kampány és a kollekció fiatalos hangulata nyíltan tükrözi: az új célcsoport a fiatal generáció.

Kate Spade
Fotó: Tim Walker
Kate Spade
Fotó: Tim Walker

A friss hangulatú fotókat Tim Walker készítette, aki korábban már Kate Spade-del is dolgozott, így igazán megtisztelő lehetett számára, hogy ismét visszatérhetett ugyanahhoz a márkához. Az új kollekció és a hozzá készült kampány pedig az új kreatív igazgató, Nicola Glass első bemutatkozása, amivel egy új irány veszi kezdetét a divatháznál.

Kate Spade
Fotó: Tim Walker
Kate Spade
Fotó: Tim Walker
Kate Spade
Fotó: Tim Walker
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Napi horoszkóp: A Rák álmait valóra váltja a párja, a Skorpió szervezzen romantikus programot - november 22.

Napi horoszkóp: A Rák álmait valóra váltja a párja, a Skorpió szervezzen romantikus programot - november 22.

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)